wtorek, 8 marca 2016

Tag świąteczny

Dziś 6 grudnia Mikołajki ;)
Pochwalcie się, byłyście grzeczne i co dostałyście od Pana w czerwonej czapce?
Mój pierwszy post po długiej nieobecności jest dość ''lekki'' i wprowadza tę świąteczną atmosfer

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?

Zawsze przygotowania do Bożego Narodzenia rozpoczynam po pierwszej niedzieli grudnia ....czyli już jutro .

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?

W tym roku nie posiadam kalendarza adwentowego bo zbyt długo zastanawiałam się nad takim z kosmetykami na każdy dzień tygodnia , aż w końcu go nie kupiłam . Tradycyjny kalendarz z czekoladkami mnie nie interesował .

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Chyba jestem jedyną osobą która nie przepada za Kevinem ...
Lubię powracać do filmu ''Córka Mikołaja''.

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Nie mam szczególnego jednego wspomnienia .Jednak z dzieciństwa utkwił mi w pamięci moment gdy siadałam wieczorami pod choinką i w cieniu lampek różnokolorowych bawiłam się ozdobami które mogłam dosięgnąć na choince .
Moja choinka z dzieciństwa była ubrana wszelkimi możliwymi ozdobami . Teraz mam w domu choinki ubrane na 1 lub 2 kolory.

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
W moim domu po prostu od rana przygotowujemy potrawy na wieczór wigilijny . Ja zawsze dekoruję stół . Po wieczerzy wszyscy siadamy wygodnie na kanapie w salonie i słuchamy kolęd . 

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Uwielbiam po prostu tę świąteczną atmosferę . Uwielbiam te świąteczne wieczory kiedy w domu nagle wszyscy mają czas i przesiadujemy na kanapie w piżamach i grubych skarpetach , popijając herbatę . Uwielbiam zapach pomarańczy , cynamonu i pięknie przyozdobione ulice i domy.
Sama uwielbiam robić przeróżne ozdoby i bardzo się cieszę gdy goście zauważają moją pracę w przygotowaniu tych wszystkich dekoracji.

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
W mojej rodzinie oprócz tych 'stałych '' tradycji jak 12 potraw , sianko itp nie ma raczej nic takiego własnego , może poza wyjątkiem modlitwy w pokoju w którym jest choinka przed obrazem gdy gasimy światło , wszyscy klękamy i przy świetle lampek z choinki się modlimy,
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
''Last Christmas '' i ''Petit papa Noël ''
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Mam w domu dwie choinki ,sztuczne . Jedna zielona ubrana na niebiesko-srebrno a druga po raz pierwszy w tym roku swój debiut ma biała choinka z ozdobami czerwono -złotymi 
.
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Tak jak pisałam wcześniej zapach pomarańczy i cynamonu . 

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Lubię lampki czerwone , niebieskie , białe . Każdy byle nie kilka kolorów na raz . 
12. Odliczasz dni do świąt?
W tym roku odliczam gdyż zobaczę się z moją siostrą która po 4 miesiącach pobytu w szpitalu wraca nareszcie do domu .
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
W tym roku stawiam raczej na manicure hybrydowy w kolorach bordo ewentualnie z dodatkiem różowego złota.
Postaram się wkrótce na blogu pokazać moje świąteczne paznokcie .
14. Ulubiony zimowy napój?
Herbata z dodatkiem żurawiny .
15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
Mój pokój jest niewielki więc nie ma  w nim choinki . Na stoliku mam szklaną kulę wypełnioną niebieskimi lampkami . Okno również jest przystrojone .
Mam też dużo świec o zapachach typowo świątecznych .

Bardzo cieszę się ,że zrobiłam ten TAG gdyż przez to jeszcze bardziej poczułam ten świąteczny klimat.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz