niedziela, 29 stycznia 2017

Kosmetyczni ulubieńcy stycznia

Nadeszła pora na ulubieńców kosmetycznych stycznia. Czy to możliwe ,że już mija miesiąc w tym nowym roku 2017? Zastanawiam się czy tylko mi czas tak szybko mija . Pamiętam czasy szkolne kiedy dni wydawały się ciągnąc w nieskończoność ..a potem nadszedł dzień tych 18 urodzin i wtedy jakby czas przyśpieszył ....

Dziś jednak nie będziemy rozwodzić się nad tym i przechodzimy do ulubieńców mniej lub bardziej kosmetycznych tego miesiąca . Jeżeli jesteście ciekawi na co zwróciłam uwagę zapraszam do lektury tego wpisu.

1 Paleta Makeup Revolution Iconic 3 
Tego produktu raczej nie trzeba nikomu ''przedstawiać' . Mam w swoich zapasach Iconic 1 oraz 2. Wcześniej nie kupowałam tej palety bo bałam się trochę tych różowych kolorów na oku . Okazało się ,że bardzo się myliłam bo do moich zielonych oczy kolory tych cieni są idealne .
Pigmentacja tej palety jest troszkę gorsza od pozostałych jednak z bazą jest ok.

2 Pharmaceris H-stimuforten produkt , który kupiłam  gdy moje włosy wypadały garściami i były bardzo słabe . Wkrótce pojawi się recenzja tego produktu jednak mogę wam zdradzić ,że stan włosów się poprawił i przybyło mi sporo babyhair.

3 Blend-a-med 3 D white Luxe czyli pasta która naprawdę działa a efekt bielszych zębów widzimy już po pierwszym użyciu .

4 Golden Rose liquid matte lipstick 
Płynna pomadka którza zastyga na ustach i przechodzi w idealny mat , który utrzymuje się przez długi czas  na ustach . Ja mam kolor 03 zreszta bardzo popularny. Produkt ma idealny pędzelek , przyjemny zapach i cenę ok 20 zł 

5 Gąbka do makijażu ''jajeczko'' z firmy Peggy Sage .
Nie widziałam opinii o tej konkretnej gąbce na innych blogach ja ją kupiłam w małej drogerii . Cena 15 zł a produkt świetnie rozprowadza podkład i inne kremowe kosmetyki . 
W chwili obecnej używam częściej niż pędzli bo daje naturalniejszy efekt .

6 Bronzer Honolulu 
Przez dłuższy czas stał nieużywany teraz używam codziennie w każdym makijażu ,
Idealny kolor nie za ciepły i nie za zimny . Polecam bo cena również atrakcyjna z tego co pamiętam ok 15-20 zł

Czy wśród tych produktów znalazł się również jakiś Wasz ulubieniec. Piszcie mi o tym w komentarzach z chęcią poczytam także o waszych ulubionych kosmetykach.




21 komentarzy :

  1. O, ile popularnych kosmetyków :) W zasadzie znam większość marek i najbardziej zainteresowała mnie paletka z Make Up Revolution - ma duży wybór odcieni, oraz pomadka z Golden Rose - kocham matowe wykończenie <3

    PS. Dziękuję kochana za dodanie mojego bloga do obserwowanych. Jest mi niezmiernie miło, że podobają Ci się treści które tworzę :*

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też kupiłam paletkę od MUR i bardzo ją sobie chwalę - sprawdź u mnie na blogu test ;)

    Teraz mam zamiar kupić pomadkę z Golden Rose, jakiś brązowy odcień..;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam też matową pomadkę :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znani i lubiani ;) nie znam jedynie broznera

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tą paletkę z Makeup Revolution czaję się od dawna. Ma śliczne kolorki :) Muszę też w końcu wypróbować tej pomadki z Golden Rose :)

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. również mam zielone oczy i ta paletka Revolution faktycznie pasuje idealnie :) pomadki z Golden Rose- uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zakupiłam te cienie. Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam nic z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pasta wybielająca, była u mnie pilnie poszukiwana.
    skoro widzisz efekty to sama kupię! :)
    a pomadki z GR uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam inną paletkę Makeup Revolution i strasznie ją lubię. Męczę codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czaję się na pomadkę płynną GR. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka w bardzo fajnych kolorach :) obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płynne pomadki Golden Rose są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam paletkę MUR, mam isonic 1.Pomadki GR muszę wypróbować, mają piękną kolorystykę i dodatkowo matowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam paletkę MUR, mam isonic 1.Pomadki GR muszę wypróbować, mają piękną kolorystykę i dodatkowo matowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestawik :) W matowych pomadkach GR jestem zakochana po uszy! <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. golden rose - najlesza
    świetny zestaw
    obseruje

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę w końcu kupić tę paletkę! Nie ma co!
    Cudownie tu u Ciebie, z chęcią zostanę na dłużej. Już teraz czekam na kolejne wpisy :) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń