wtorek, 14 lutego 2017

So love me like you do...Mix zdjęć z ostatnich dni

Witam Was w ten dzień zakochanych ;)
Z powodu braku czasu dodaje dziś tylko krótki post w postaci małego foto-mixa .

Owsianka z truskawkami <3

Mała zapowiedź przyszłego posta ..

I jak tu być na diecie ...
Gdy znajdzie się chwilka wolnego to mały relaks z herbatką i czymś do poczytania .
Nawet jeżeli nie przepadacie za walentynkami to zawsze możecie coś fajnego włożyć tak ooo bez okazji ;)


Obchodzicie walentynki ? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na temat tego dnia .. 


34 komentarze :

  1. Ooo ile pysznych słodyczy:D Kocham kinder niespodziankę!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę spędzać z jedzeniem ;D Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i pozdrawiam :D
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pyszności na tych zdjęciach Oooo :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż słodkości w jednej szufladzie :) !
    herbatka wygląda zachęcająco :) Obserwuję!
    życzę miłych waletynek :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy w życiu nie jadłam owsianki :o
    Ja można powiedzieć, że nie przepadam za tym świętem jakoś mnie dziwnie irytuje uważam je za zbędne więc z chłopakiem posiedzieliśmy sobie chwilkę jak zwykle i tyle;)
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynki fajna sprawa jeśli ma się kogoś obok, bo w samotności to nie zbyt ciekawie :)
    jak duzio słodyczy *.*
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. very nice pictures :) i love the chocolate eggs. :D

    do you want to follow each other on gfc? i follow you :)

    have a nice day!

    annashines.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah tyle zapasów słodyczy to nigdy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie mixy zdjęć :)
    Ja obchodzę walentynki, bardzo lubię to święto :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w sumie obchodzę walentynki :) Daliśmy sobie nawzajem z mężem po drobiazgu i poszliśmy na dobry obiad :) Lubię takie małe odskocznie od codzienności ;) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie obchodzę walentynek :)
    Świetny mix!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny mix!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obchodzę walentynki i bardzo lubię ten dzień. Jestem baaardzo romantyczną osobą.^^
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  15. Saama słodycz <3 Narobiłaś mi ochoty na owsiankę, wypróbuję patent z dołożeniem truskawek :)
    Również obserwuję i pozdrawiam :)

    www.leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do owsianki lubię dodać maliny :) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ile słodyczy <3 Ja uwielbiam Walentynki, tego dnia mój chłopak zawsze robi mi słodkie niespodzianki!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  18. owsianka pycha! <3 też uwielbiam

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja obchodzę Walentynki z moim narzeczonym zawsze wybieramy się na romantyczną kolację. ;)

    Obserwujemy? ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Owsianka wygląda smakowicie :D smaku tylko narobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Kinder Niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcie ze słodkościami.. <3

    Zapraszam do mnie oraz zachęcam do polubienia mojej strony na fb. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile słodyczy :o Jadłabym haha :D
    Walentynek jakoś specjalnie nie obchodziłam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja jakoś nie potrafię się przekonać do owsianki :<
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo smakołyków na zdjęciu, Princessę bardzo lubię aczkolwiek już dawno jej nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne balerinki i koszula z motywem kwiatowym :)
    Serdecznie zapraszam do odwiedzenia mojego skromnego kącika:)
    https://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie obchodzę walentynek - uważam, ze miłość należy okazywać sobie cal;y czas, a nie tylko w tym dniu.
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile słodyczy! ^^ Świetny mix!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. amazing
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz wielką kolekcję słodyczy haha
    Zapraszam na swojego bloga: http://worldbyjulie.blogspot.com Zaobserwuj jeśli Ci się spodoba. ♥

    OdpowiedzUsuń