czwartek, 27 kwietnia 2017

Nowości kosmetyczne z kwietnia

Dziś przychodzę z dość zaległym postem z nowościami kosmetycznymi , które pojawiły się u mnie na początku tego kończącego się miesiąca ,
Jest tu kilka rzeczy od firmy Lirene , małe zakupy z Aliexpress, Avon i na koniec małe zakupy z promocji Rossman .



1 1 kosmetyki od Lirene . Część do testów dla mojej mamy  a pozostałe dla mnie.

2 Pęzdle z Aliexpress na razie są w fazie testów.




 3 3 Maska do stóp i tusz do rzęs Avon / Maska oczyszczająca AA - już zużyta produkt jest świetny
Polecam


























4 Pudry z Wibo Fixing powder i Diamond skin
5 Kredka do ust Wibo
6 Extra Lasting Matt Lovely ( co do tego kosmetyku mam mieszane uczucia).
6 Odżywka diamentowa  Eveline .


Jak się udały Wasze zakupy na promocji Rossman ? Kupiłyście upatrzone kosmetyki ? Jakie jest wasze zdanie o tego typu akcjach promocyjnych ?

                                                                                                                    Pozdrawiam

20 komentarzy :

  1. O czemu masz mieszane uczucia co do pomadki Lovely? :) Ja ją bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam wiele matowych pomadek z droższych i tańszych firm i żadna nie wysuszała tak ust jak ta ale najgorsze jest to ,że bardzo nieestetycznie się ściera . I na dodatek nie podoba mi się aplikator bo cięzko wg mnie jest nim ładnie obrysować kontur ust .

      Usuń
  2. Wow! Porządny arsenał z Lirene - daj znać jak wypróbujesz :). Uwielbiam ten tusz z Avonu to jeden z moich ulubionych :) Pozdrawiam cieplutko! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tego typu akcje :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulalala tyle nowości ;) maseczka węglowa to cudo <3
    Zapraszam do mnie i proszę o kliknięcia w reklamy obok posta ;) Pozdrawiam <3
    http://madeleinestyles.blogspot.com/2016/10/beige-turtleneck-and-black-thigh-boots.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości :-)) Maska i masazer z Lirene są super :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool post and products are very beautiful! I like your blog <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥ (I subscribed to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam poty tego typu!
    Nie moge sie doczekac recenzji tych pedzli btw :)
    Jesli bylabys chetna na wspolna obserwacje, to daj znac u mnie :)
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w Rossmanie zaopatrzyłam sie w moj "standardowy zrestaw": tusz Queen size, Fixing powdre, Rozświetlacz, kredkę do brwi, oraz błyszczyk Long lasting. Wszystko z Wibo i Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo nawet sporo tego u Ciebie
    Ja na promocjach wiele nie kupiłam :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Fixing powder i pomadki long lasting to moje must have ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę odżywkę Eveline :)

    OdpowiedzUsuń