wtorek, 28 lutego 2017

Projekt denko - luty

Witam
Przepraszam za moją dłuższą nie obecność na blogu ale w ostatnim czasie miałam wiele egzaminów , zaliczeń itp . Gdy już wybrnęłam z tego dopadło mnie po prostu lenistwo.
Teraz akurat zepsuł mi się aparat jednak pomyślałam ,że dodam zdjęcia zużytych kosmetyków nawet gorszej jakości bo po prostu chcę coś do Was napisać ;)

 Tak jak widzicie udało mi się zużyć w sumie 9 produktów . W tym tylko 2 kosmetyki z kolorówki .

1 Szampon Yves Rocher Volume 
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu ponieważ ma przyjemny skład , pęknie unosi moje włosy , które są zazwyczaj pozbawione objętości . Produkt nie plącze , pięknie pachnie i jest bardzo wydajny .
Gdy zużyję wszystkie szampony jakie mam na pewno do niego wrócę . 

2 szampon przeciw wypadaniu włosów Radical 
Produkt średnio się u mnie sprawdzał . Faktycznie włosy po nim wypadały w mniejszej ilości jednak słabo je oczyszczał i okropnie plątał .

3 Szampon wzmacniający Radical ze skrzypem  .
Tutaj już nic nie mogę pozytywnego o nim napisać bo nie dość ,ze żadnego wzmocnienia nie zauważyłam to nigdy nie spotkałam się z szamponem , który tak plącze włosy jak ten .





4 Avon Supershock tusz do rzęs . Jest to moje 3 opakowanie a już zamówiłam kolejne . W tej cenie nie znalazłam lepszego tuszu . Fajnie wydłuża i dodaje objętości a co najważniejsze nie skleja i się nie osypuje.


5 Podkład Lirene Ideale Glam Matt . U mnie się nie sprawdził przy mojej mieszanej cerze za to u mojej mamy , która ma cerę suchą był idealny .



6 Antyperspirant Dove . Działanie ok jednak zapach był dla mnie hmm zbyt intensywny .
7 Ziaja pasta oczyszczająca liście manuka . Według mnie jest to dość dobry peeling gruboziarnisty jednak nie wiem czy powrócę jeszcze do tego produktu .
U mnie ta popularna seria nie sprawdza się zbytnio .

8 Żel  pod prysznic  o zapachu różanym Oceania .
Lubię bardzo te żele bo maja cudowne zapachu i niską cenę .

9 Avon odżywka do włosów Advance Techniques z olejkiem arganowym . 
Typowy średniej jakości produkt na pewno nie kupię ponownie . Przyjemny zapach .

Jak u was zużycia z miesiąca lutego ?  Miałyście może których z tych kosmetyków ? 
Jeżeli tak to napiszcie swoją opinię .

                                                                      Pozdrawiam 






14 komentarzy :

  1. Ja w tym miesiącu w sumie mało zużyłam kosmetyków.
    Ciekawi mnie ta odżywka do włosów z Avon.
    Pozdrawiam! - Diamentowe myśli - klik -

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale zainteresował mnie szampon Yves Rocher Volume :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja row iez całe następne 2 tygodnie to same sprawdziany i kartkówki :(
    Super produkty ;)


    Zachęcam do zestawienia po sobie śladu w postaci komentarza i obserwacji
    ONLY DREAMS - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko Radical, ale niestety podrażniał mi skalp :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasty z ziajki nie lubię dla mnie słabe i zapycha.. ale szampon radical był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę tu moją ulubioną linię z liści manuka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą odżywkę do włosów z Avonu, nie robi szału;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampony z Radicala faktycznie plączą włosy ale z odżywką jakąś świetnie sobie radzą. Pasta z ziaji - uwielbiam <3
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam jakiś czas temu tego szamponu z Radical i też nie mogę napisać nic pozytywnego

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Good post, i have a lifestyle and entertaiment blog
    http://sweet-style-blog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę mój ulubiony szampon z Yves Rocher :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten 2 szampon przeciw wypadaniu włosów i muszę się z tobą zgodzić, szału nie ma.
    Obserwuję !
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szampony z Yves Rocher, ale tego nigdy nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń