piątek, 3 lutego 2017

O dwóch takich ...Recenzja róży do policzków Freedom

Dziś przychodzę z recenzją dwóch dobrych a tanich róży do policzków marki Freedom.
Posiadam dwa odcienie ;
--
 3 True Loved 

Kosmetyki te nabyłam w atrakcyjnej cenie , która wynosi .. 5 zł za jeden róż . 
Cena jest naprawdę niewielka a dostajemy super kosmetyk.
Ja swoich róży ,używam od ponad pól roku i zużycie jest naprawdę niewielkie.
Zaletą jest  także  możliwość  stopniowania intensywności  różu .
Nawet jeżeli zaczynasz dopiero swoją przygodę z makijażem ,to nie musisz się obawiać ,że tymi różami narobisz sobie plam na policzkach ....
Na mojej mieszanej cerze róż utrzymuje się ok 5-6 godzin . Oba ścierają się równomiernie i niezauważalnie znikają .
* Jedynym minusem jaki zauważyłam są dość słabe opakowania , których  górna klapka szybko zaczyna się ''luzować''. Jednak za taką cenę i jakość mogę im to wybaczyć .


Chciałam pokazać na tym zdjęciu kolorki obu róży , jednak nie udało mi się uchwycić ''tego czegoś'' i oddać prawdziwej barwy różu . Mowa tu oczywiście o kolorze ;  5 Beyond
Jeśli używam tego koloru, to wówczas rezygnuję już z roświetlacza .
Posiada on w sobie delikatne drobinki rozświetlające jednak nie są one tandetne i na pewno nie jest to efekt brokatu a la kula dyskotekowa .

Znacie róże tej firmy? Jaki jest Wasz ulubiony róż do policzków? 



43 komentarze :

  1. Gdzie kupiłaś te róże? Ja ostatnio zaprzyjaźniłam się z tą firmą. Polecam cienie i pomadki z Freedom! Póki co używam różu z siostrzanej firmy Live Love i uwielbiam go, chociaż zawsze byłam sceptycznie nastawiona do tych kosmetyków!

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się prezentują- fajnie ,że trafiłaś od razu na super kosmetyk w przystępnej cenie, bo niektórzy to szukają dobranego i końca nie widać z tanimi ''bublami'' kosmetycznymi. A tu proszę jaka dobra jakość :) Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja drobinki akceptuję tylko na powiece, natomiast w różach już nie.. ewentualnie w rozświetlaczu pod warunkiem że daje to naturalny efekt i nie jest on widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne kolory :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super odcień :)
    zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie te róże takie średnie :/ Przy mojej cerze na pewno by się nie sprawdziły dobrze.
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych różach, ale niestety nie zamienię swojego z my secret na nikogo innego :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają! może je wypróbuję :)

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o tych różach nie słyszałam :O ale fajnie wyglądają!

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne róże :) Szczególnie podoba mi się nr 5, myślę że byłby dla mnie odpowiedni :) Aktualnie u mnie w użyciu tylko bronzer :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten po prawej ma piękny kolor :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie ładnie zrobione, kolorki tez ładne no a przede wszystkim dobrze ze niewiele się zużywa :))
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu lola0144.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne róże, na pewno świetnie się prezentują :) Osobiście jeszcze o nich nie słyszałam ;)
    Może wspólna obserwacja? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM! ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam róży tej firmy :) Nie mam też ulubionego, ponieważ używam tylko bronzerów

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Products seem really nice!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten różowy bardziej w moim guście :)
    Ja obecnie testuję kultowy Nars ❤

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wolę jednak bronzery.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej marki ale wyglądają całkiem fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również używam tylko bronzerów, róż to rzadkość ale Twój bardzo mi sie podoba. Zaobserwowałam Cię, buziaki :*
    VISSIEN klik

    OdpowiedzUsuń
  20. 5 złociszy tylko :O
    rzeczywikście cena przystępna i warto wypróbować skoro tak zachwycasz :D
    myślę, że z tym pierwszym kolorem moglabym się bardzo polubić :D
    koniecznie muszę wypróbować :D

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w 'brzoskwiniowym' kolorze <3 No to chyba czas wybrać się na zakupy haha
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodobał mi się w różowym odcieniu róż ;)
    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wszystkie kolorki z tej serii i numer 3 jest moim zdecydowanym ulubieńcem :) Faktycznie, jak za tą cenę są super, chociaż opakowanie nie zachwyca. Po paru użyciach poździerały się napisy i zluzowały wieczka. Jednak nie przeszkadza mi to mocno :) Super post! Również obserwujemy :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne się wydają za tak niską cenę. Ja nigdy nie miałam z nimi do czynienia. Jeśli chodzi o mój ulubiony róż to jest to ten Bourjois. Niestety nie pamiętam dokładnie numeru, chyba 34.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używam różu, ale wyglądają świetnie:) Ten po prawej stronie śliczny kolorek!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne kolorki, musze wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie używam różu do policzków, więc nie znam tych firm. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się prezentują :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja słyszałam o nich sporo dobrego może najwyższa pora się zaopatrzyć w chociaż jeden :D Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja za różami nie przepadam, wole stosować bronzery, które bardziej odpowiadają kolorom pomadek jakie stosuje :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. nie miałam jeszcze kolorówki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. AAA they look amazing! follow for follow?:)

    xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten Beyond wygląda całkiem ciekawie. Ja szukam czegoś na wzór Narsa Orgasm - ciepły róż ze złotymi drobinkami. Wiem, że Ecstasy z Wibo i Lovely Oh So Blusher są podobne, więc pewnie na jeden z tych się zdecyduję ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie znam tej firmy ;p a rozu do policzkow jakos nie uzwam :p

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Różu niestety nie używam, jednak firmę Freedom uwielbiam <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie produkty tej marki nie spisują się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. How beautiful, I loved the colors.
    I followed you here too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę przyznać, że jeszcze NIGDY nie używałam róży. Może wreszcie się przełamię, bo te zaprezentowane przez Ciebie są zachęcające.

    Zapraszam do mnie. Już niebawem pierwsza recenzja. :)
    https://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam wszelakiego rodzaju brązery :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Róże uwielbiam ale coraz częściej używam je też jako cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń