poniedziałek, 30 stycznia 2017

Baza pod cienie AVON

Bazę pod cienie kupiłam z ciekawości i z powodu atrakcyjnej ceny jak na tego typu produkt.
Na rynku kosmetycznym jet wiele takich produktów w mniejszych lub większych cenach .
Produkt z Avonu jest idealny jeżeli zaczynacie swoją przygodę z makijażem lub jeżeli wasz makijaż codzienny nie jest zbyt wymagający i nie używacie dużej ilości cieni.



+ produkt m przyjemną kremową konsystencję i ładnie wtapia się w powiekę a kolor się nie odcina
+ podbija kolor cieni
+ cienie utrzymują się dłużej na powiece i nie zbierają się w załamaniu
+ cena ok 15 zł


Poniżej test kilku cieni z palety Iconic 3
Mam nadzieję ,że choć troszkę widać efekt na tym zdjęciu .


Używałyście tej bazy? Jaka jest Wasza ulubiona baza pod cienie?





37 komentarzy :

  1. Używam tej bazy i byłam z niej zadowolona, ale już mi stwardniała i chyba czas wymienić na nową. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepsza baza to duraline inglota :) testowałam na wiele sposobów i jest rewelacyjna :( wystarcza na ok 9 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałyśmy tej bazy ale post bardzo fajny
    obserwujemy :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow amazing colors :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  5. O z tego co widzę daje fajny efekt. Cena również zachęcająca. Sądzę, że przydałaby mi się ta baza :) Pewnie niedługo ją zamówię :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam ,miałam kiedyś z inglota, ale oddałam przyjaciółce , jakoś wole cienie w sypkie postaci niż takie lekko kremowe :) również obserwuje ! :)
    Tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam baz, bo tak właściwie to nie używam cieni :D
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bazę pod cienie robię od lat sama;) szybko, prosto i tanio:D obserwuję i do siebie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety tej bazy jeszcze nie używałam. Moja ulubiona to ta z Urban Decay i powiem szczerze że nawet już nie szukam niczego innego. Jak się tylko kończy od razu biegnę po następne opakowanie.
    88kokosek88.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz kupiłam bazę pod cienie z avonu - byłam niezadowolona ..
    Robiły się grudki, a na dodatek na zdjęciu i w rzeczywistości wyglądał na zupełnie inny kolor.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam styczności z tym produktem, bo się po prostu nie maluję ;)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. odkąd przetestowałam bazę z MACa to już za inną się nie rozglądam :) uwielbiam i chyba zostanę jej wierna do końca:)
    jak bd mieć okazję, polecam przetestować <3

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś się skuszę na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam tej bazy ponieważ się nie maluje i nie mam takiej potrzeby ale jak będę potrzebowała to na pewno o tobie będę pamiętać
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio w ogóle nie używam cieni, taki leniwiec się ze mnie zrobił ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam tę bazę i bardzo ją lubię :) u mnie sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo słyszałam o tej bazie :) moja ulubiona jest z Bell :)

    obserwuje :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziła :) Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj,
    Miałam tą bazę kiedyś i byłam zadowolona, ale szybko stwardniała i już niestety się nie nadawała do użytku.

    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie jakoś niespecjalnie jestem przekonana do jakichkolwiek produktów AVON ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam baz, bo w sumie rzadko kiedy maluje oczy :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy jeszcze nie używałam, ciekawa jestem efektów ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne kolory, uwielbiam połyskujące cienie ;)
    Ciekawie tu u Ciebie, chętnie jeszcze wrócę ;) Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie. Pozdrawiam ;)
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletkę Iconic mam i uwielbiam ale używam jej bez jakiejkolwiek bazy.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja przestałam wierzyć w bazy po korzystaniu z takiej jednej, marki bell... Ale widzę, że Twoja sprawdza się świetnie! Piękne zdjęcia i zachwycające efekty!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłam tą bazę ale jakoś jej nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja używam Color Tattoo z Maybelline i jestem zadowolona a w połączeniu z dureline miazga ! :D
    Obserwuję również ;P
    anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używam cieni więc i z bazą nie miałam doczynienia :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam z Essence i sprawdza się bdb :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja cieni nie używam, dlatego też żadnej bazy nie mam:) Planuję jednak zakup paletki więc baza się na pewno przyda!

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. kolory świetne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam żadnej bazy bo nie maluję się cieniami zbyt często ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Aktualnie używam bazy z WIBO i jestem z niej zadowolona. Sliczne odcienia cieni do powiek *.*

    http://stylistfashioon.pl/?p=246

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja używam dwóch, jedna z INGLOT a drugą z UrbanD. Ale ta z INGLOT jest super i bardzo wydajna. Cienie używam codziennie i bardzo lubię jak trzymają mi si od rana do wieczora.

    OdpowiedzUsuń