środa, 8 lutego 2017

H-STIMUCLARIS Specjalistyczny szampon o podwójnym działaniu stymulujący wzrost włosów i przeciwłupieżowy

Dziś przychodzę z  wpisem o moich pierwszych wrażeniach po używaniu szamponu z Pharmaceris H-STIMUCLARIS o podwójnym działaniu stymulującym wzrost włosów oraz przeciwłupieżowym .
Na początku chciałabym jednak napisać trochę o problemie z wypadaniem włosów oraz chcę przedstawić mój punkt widzenia gdyż od ponad 8 miesięcy zmagam się z nadmiernym wypadaniem włosów .


Nasze włosy mają 3 fazy cyklu ich życia . Zasadniczo uważam ,że powinniśmy mieć jakiekolwiek pojęcie o cyklu życia włosa jeżeli mamy jakieś problemy z wypadaniem , łojotokiem , łupieżem itp
- Pierwsza faza życia włosa to faza anagenowa (faza w której nasze włosy rosną a trwa ona ok 3-4 lat)
- druga faza to faza katagenowa (jest to faza w której nasz włos już nie rośnie )
- trzecia i zarazem ostatnia to faza telogenowa (włos jest w stanie spoczynku a następnie po tym okresie zaczyna wypadać )

Wypadanie włosów jest czymś naturalnym a u każdego z nas liczba włosów wypadających a mieszczących się jeszcze w normie jest inna . 
Jestem posiadaczką włosów  niskoporowatych oraz mam skórę na głowie o tendencjach do łojotoku . 

Osobiście zmagam się z problemem wypadania włosów ponad pół roku . W tym czasie odwiedziłam wielu dermatologów i przetestowałam wiele szamponów , wcierek , olejków itp
Z dnia na dzień moje włosy z ilości ok 50-80 wypadających dziennie , przeszły do 400-500.
Były takie momenty gdy za każdym dotknięciem włosów wyciąg lam ich pełną garść . Problem z zatkanymi odpływami w łazience , włosy na podłodze , na ubraniach ...jeżeli zmagasz się z wypadaniem włosów to doskonale wiesz jak to wygląda .
Od jakiś 2 miesięcy kondycja moich  włosów się polepszyła jednak nadal walczę z wypadaniem i staram się odzyskać te włosy które straciłam . 
Zdecydowałam się przetestować szampon z Pharmaceris gdyż zużyłam 2 opakowania H-Stimuforten Preparatu stymulującego wzrost włosów .
Produkt ten poleciła mi moja pani dermatolog i byłam bardzo zadowolona bo po skończonej kuracji miałam mnóstwo ''baby hair '' 

Co obiecuje producent ;
- hamuje przedwczesne i okresowe wypadanie włosów 
-głęboko oczyszcza skórę głowy z zanieczyszczeń
-likwiduje uciążliwy łupież 
- działa kojąco /zmniejsza świąd skóry głowy
- koi podrażnienia
- przywraca niezbędny poziom nawilżenia
- zmniejsza tendencję do przetłuszczania się włosów


Moja opinia o szamponie;

Szampon w tradycyjnym białym , nieprzezroczystym   i plastikowym opakowaniu . Zapakowany w kartonik z wszelkimi informacjami .
Konsystencja przezroczysta , lekko mętna a zapach bardzo przyjemny (co nie jest częste przy szamponach do włosów wypadających ).
Szampon bardzo dobrze się pieni i widać ,że będzie wydajny . 
Po użyciu włosy NIE są splątane - jest to jedyny szampon tego typu , który nie splątał mi włosów . 
Cudownie koi skórę i co najważniejsze niweluje świąd . Mam wrażenie ,że jest to efekt tego nawilżenia , które obiecuje producent .
Ja swoje włosy myję co 2 dni a w zimie codziennie często a po użyciu tego szamponu nie musiałam myć ich na następny dzień . Produkt unosi lekko włosy uu nasady . Przy moich niskoporowatych włosach dodaje im objętości i przedłuża ich świeżość.
* Działania przyśpieszającego wzrost włosów  oraz zmniejszającego ich wypadanie  nie mogę jeszcze ocenić . Pamiętajcie ,że na jakiekolwiek działanie na wypadanie musicie poczekać ok 2-3 miesięcy przy regularnym używaniu produktu.

Dodam tylko ,że szampon mogą stosować i kobiety i mężczyźni .

W skład serii wchodzi 5 produktów . Pamiętajmy ,że najlepsze efekty da połączenie np; peeling , szampon , odżywka i kuracja stymulująca wzrost włosów (którą polecam serdecznie ).
Znacie już serie tych produktów do włosów i skóry głowy  ?











41 komentarzy :

  1. Jaki jest mniej wiecej kkoszt tego cudenka? Bo wlosy wypadaja mi garsciami ;(
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon kosztuje ok 40 zł
      Polecam ci może na początku zacząć od kuracji w spreju bo cena porównywalna a efekty super
      Kuracja była tutaj w moich ulubieńcach ;
      http://mademoiselleshirley.blogspot.com/2017/01/kosmetyczni-ulubiency-stycznia.html
      Cena porównywalna a efekty naprawdę super . Ja już byłam nie raz blisko płaczu gdy wyciągałam całe garście włosów ...

      Usuń
  2. Bardo przydatny post! W końcu chyba zrozumiałam o co chodzi moim włosom :o

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię produkty pharmaceris, ale tego jeszcze nie miałąm okazji testować :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. A wcierkę Jantar stosowałaś? MNie bardzo pomogła, gdy po spaleniu farba straciłam połowę włosów.
    Tabletki z wyciagiem ze skrzypu tez spowodowały ich przyrost i zahamowały wypadanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety Jantar nic nie pomógł a tabletki ze skrzypu też żadnych efektów
      Najlepiej na mnie działało połączenie wit e z Vitapilem

      Usuń
  5. Lubię tą firmę :) Czasem pojawia mi się łupież więc następnym razem aby go wyleczyć sięgnę po Pharmaceris.

    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super seria! uwielbiam kosmetyki Pharmacerisa

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo słyszałam o tej marce :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty tej marki. Tego szamponu nie miałam jednak jeszcze okazji stosować. Powiem Ci, że mnie nim zainteresowałaś.
    P.S. Masz fajnego bloga. Zostaję u Ciebie na dłużej.

    Pozdrawiam ♥
    Włosowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypadanie włosów to faktycznie problem, sama kiedyś zmagałam się z nadmiernym wypadaniem włosów, był to jednak okres dojrzewania i naszczęście w raz z ustąpieniem tej fazy włosy zaczęły się odbudowywać. Także trzymam kciuki za dalsze działanie szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś szampon z Pharmaceris i był bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie ;) Jak skończy się mój szampon to się skuszę na ten. Pozdrawiam i obserwuję ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś słyszałam o tym produkcie, ale jakoś nigdy nie miałam okazji testować :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tę firmę! Co prawda nie korzystałam z żadnego z produktów do włosów, ale używałam tych do twarzy i bardzo pomogły mi z trądzikiem :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio testuję wiele szamponów, ale po umyciu zawsze mam mega szopę...
    Może to będzie następny wybór :D
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do moich włosów mam kilka sprawdzonych szamponów, boje się testować nowych jak już coś mi podpasuje. Ale ten wygląda nadzwyczajnie zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam z tej firmy szampon na wzmocnienie włosów ale ogólnie szału nie było. U mnie mało co niestety wtedy pomagało, może teraz spisałby się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków z tej firmy, moze kiedyś się skuszę.
    Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog! Znalazłam wiele inspiracji, oby tak dalej! :D
    Zapraszam do mnie :
    http://mastylle.blogspot.com/
    Oczywiście zaobserwuje i będę zaglądać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ich produktów do włosów jedynie do pielęgnacji twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może się skuszę na tą markę, bo zazwyczaj moje włosy po umyciu są poplątane a po wyschnięciu takie "ciężkie". Zawsze warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście również muszę myć włosy codziennie i ciągle poszukuję szamponu, który by mi odpowiadał i zmienił tę kwestię. Więc skoro tak... muszę wypróbować i ten. :)

    Pozdrawiam serdecznie, Justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wypróbuje z uwagi na swoje mocno przetłuszczające się włosy :) może ten pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję! Lubię tą firmę, więc chętnie wypróbuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe, czy ma przyjemny skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy kosmetyk, nie miałam nic z tej serii... Ciekawa jestem, jak spisałby się u mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a lovely post! Have an amazing new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem bardzo ciekawa czy zauwazysz dzialanie odnosnie wypadania:) daj znac po dluzszym stosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  29. Bede musiała wyprobować :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szamponu nie znam, ale uzywam peelingu z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo popularny ten produkt swego czasu się zrobił :))
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń