wtorek, 8 marca 2016

Paczka Lirene

Witam 
Dawno już mnie na blogu nie było .Powodem mojej nieobecności nie było lenistwo tylko to jak pisałam w maju zły stan zdrowia . Teraz już wszystko dobrze i wracam ;)Wakacje zaczeły się dla mnie od mnóstwa pracy i na razie żadnego odpoczynku nie miałam .Każdy dzień zaczynam od godziny 6 a do domu wracam o 20 więc jakiś odpoczynek jak najbardziej wskazany . Wczorazj za to czekała na mnie b. miła niepsodzianka od pań z Eris . Otrzymałam tak jak wiele blogerek świetną paczke z kosmetykami i innymi dodatkami .Wszystko było pięknie zapakowane i ,aż szkoda było mi otwierać te cudowności . Panie z Eris obdarowały nas ogromną ilością kosmetyków i teraz pora na ich testowanie . Ja za to już w tym tygodniu wracam na bloga z nową energią i nowymi notkami ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz